3 lamper og et salongbord og Unreal lager krøll som vanlig

Jeg synes skjermen i taklampa var så fin at jeg gjorde den om til bordlampe og telysholder. Jeg har også lagd proxy til 2 sidebord for stua. Det er litt forskjellig høyde på dem. Jeg tenker de kan bli kommoder, i hvert fall den høye. Den lille kan kanskje bare ha en hylle.

Dette er lampene. Bordlampa er fremdeles i utviklingsstadiet. Telysholderen tror jeg er ferdig.

Lyset over er fra bassenghuset jeg lagde tidligere i Unreal. UV’n til denne telysholderen er litt diagonal, men det har vel kanskje en slags sjarm? Jeg har også lagd sofaen med horsontalt tre og salongbordet med vertikalt tre. Er det et problem? Jeg synes ikke sofaen kan ha vertikalt tre, av en eller annen grunn. Småborda har også vertikalt tre.

Putene over har litt rart materiale i den til venstre. Det ser nesten ut som en slags filt av den typen en bruker til juledekor? Jeg må fikse litt på det. Bomull hadde vært bedre.

Disse bildene er bare screenshots fra Unreal, ikke renderbilder.

Jeg har lagd de 2 sideborda i 2 forskjellige størrelser, den høye bordlampa, telysholderen i bakgrunn, og taklampa. Sofaen kjenner dere fra før og salongbordet lagde jeg ferdig nylig.

Nå har jeg litt kluss med Unreal som ikke er fornøyd med bordet til sofaen, der hvor telyset står. Jeg kaller det for telys, men jeg har jo ei vanlig lyspære i den nå.

Dessuten har jeg droppet tøystykke i lampa. Jeg fant ut at lampa var like fin uten. Med det tøystykke virket den litt gammeldags. Jeg så for meg et gammelt kjøkken med korte gardiner av typen som bare dekker nedre del av vinduet og som har blondekant nederst. Jeg synes i grunn dette ser veldig bra ut 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg