Bilder for Stuesettet mitt

Jeg må lage fine bilder til Blendermarket når jeg laster opp, og her kommer 2 fra Unreal. Jeg må lage bilder i Blender også.

Bildet over er siste versjonen. Det har 101 spatial/temporal sampler og 10M pathtracer sampler. Jeg har lagd et tema i Adobe med farger som blir litt contemporary kontraster osv. Det skaper litt mer liv i bildet. Dessuten får det en varm/kald kontrast med det lilla lyset fra scenen ute. Denne scenen er den samme som jeg lagde julefilmene i.

Over er bildet fra Blender, dette er det Blendermarket er mest interessert i. Jeg må kanskje jobbe litt mer med kameravinkel og kanskje med glasset. Planen var nok å gjøre det til en veldig jordnær fremstilling. Det trenger jeg jo ikke å gjøre med bildene fra Unreal, litt flere bilder er jo bare positivt.

Jeg har lagd flere scener for dette stuesettet. Jeg har kaldt det Hafjell fordi det har et hyttepreg. Neste gang må jeg merge/joine modellene mer, det blir for mange deler i Unreal. Det er jo organisert i Blender, men i Unreal må jeg importere 1 modell om gangen og lage Blueprint av det. Jeg har jo lagd dette settet så det fungerer jo greit for meg, men for andre kan det bli et problem.

Over er en ganske tåkete scene, det er for mye tåke i denne scenen. Jeg har importert modellene til Unreal i den nye scenen og det har ikke vært noen klager, jeg har også gjort dem til Nanite modeller uten problemer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg