Hvit og Betong fra 70-tallet med Moderne Gloss

Dette er en ny scene jeg har lagd i Unreal. Jeg installerte et sett med litt utdaterte skinnmøbler kanskje, men 70 tallet er jo litt tilbake er det ikke det? Jeg synes ofte at minimalisme blir litt nakent, så noen fine klassiske møbler kunne passet bra. Originalen over er litt mørkere og har mer variasjon enn fixen jeg har gjort i Photoshop under.

Dette rommet fungerer bedre med færre sampler i Pathtracer. Her har jeg brukt 51, det er vel anti-alias hvis jeg husker rett.

Her har jeg brukt 101 sampler.

Huset har et stort rom med vinduer på begge sider, nærmest som en vid gang. Dette er den ene enden. Taklampa har for få subdivisions på skjermene. Jeg må finne ut om jeg kan fikse det i Unreal. Alt av innhold i denne scenen er fra Epic Store. Det kan hende jeg kan fikse litt på plantene også.

Jeg har satt opp scenen med kontraster mellom varme gule toner og kalde lilla toner. Det gir litt mer spenning i scenen.

Scenen har flere kameraer og jeg har planlagt litt eksteriør også, vi får se hvordan det fungerer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg