Industristilhus for Festløver

Dette er ikke i Unreal Engine, hvis du tror det 🙂 Her bruker jeg Eco utvidelsen og en pakke med industristil møbler og byggedeler for Sims 4. Under har jeg prøvd meg med litt sliten industristil med mer preg av bruk på bassenget til venstre. Vannet er et materiale som kommer med spillet.

Dette huset befinner seg i en Italiensk stil verden som kom med en utvidelse, men det betyr ikke noe for folk som vil bruke huset i sine spill. Dette huset fungerer fint i en vanlig norsk setting også.

Det har gått litt tid fra det første bildet til jeg tok huset opp igjen. Over er baksida og du ser utsikten med en strand rett nedenfor. Det ideelle sted å ha et sommerhus, ikke sant? Gitterveggene eller hva jeg skal kalle det, er vinduer. Eco pakka kommer med mange industrilignende vinduer i mange former og fasonger. Jeg hadde egentlig tenkt dette som fronten på huset og ha bassenget bak, men jeg syntes det var en dårlig løsning. Det er greit at en ikke vil ha kikkere når enn bader, men det får være grenser.

Dette er hagen mot den fine utsikten og badestranda like nedenfor. Jeg har gjort noen endringer i farger og dekorert med planter. Til venstre er en uteplass med 2 sofaer og en peis. I Italia bryr de seg kanskje ikke like mye om peis på vinteren, men det er jo den ytterste luksus på kalde kvelder. Det lille tilbygget har en grill og benker.

Til høyre er et stupebrett med vann som renner ned i bassenget. Rett i mot stupebrettet er 1 etg’s eneste baderom. Rommet inntil kan være en stue eller et soverom. Jeg lurer på om vinduer så inntil et basseng, er litt ufint. Baderommet må jo ha noen gardiner, men er det virkelig nok?

Dette spillet har noen morsomme teknikker jeg kan bruke, men egentlig var Sims 3 mye bedre på det. Her har jeg lagd et basseng ned i kjelleren, og jeg tenker å putte inn et skikkelig mediarom her et sted. Noen av de åpningene med vinduer på sidene, får lys fra oven. Jeg fjerner bare taket i rommet under og hagen over mangler plutselig grass og går rett ned i kjelleren. Dette er teknisk sett kjeller, noe som er viktig. En kjeller har ikke de samme mulighetene som etasjer over bakken … i spillet altså 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg