Moderne Stue i Tre

Jeg har bestemt meg for at 6 modeller i stuesettet burde holde. Det er nå sofaen med mange deler, et småbord og en liten kommode, stuebord og 2 lamper.

Over er Unreal Engine 5.3. Det eneste som er mitt er de modellene jeg har nevnt allerede. Resten er lånt for å pynte scenen.

Dette er den ene siden av sofaen. Jeg har bare brukt ett bein når sofaen selvfølgelig trenger mange flere, det samme gjelder putene. De må bare tilpasses og dupliseres.

En veldig forenklet render i Blender. Jeg må få alle filene inn i den samme scenen og dekke den opp som Blendermarket krever. Så blir den forhåpentligvis godtatt. De kan i hvert fall ikke bruke samme unnskyldning som sist gang. Da var det bare en lampe, og det var for lite 🙂

Jeg har bare lagd en firkanta boks og puttet noen vinduer i den ene veggen. Dette bildet har ingen av mine modeller.

Et nærbilde av sofagruppa. Hvordan vil en sånn glassbolle med frosta glass egentlig se ut? Er dette greit? Jeg lurer på om appelsinene ville hatt mer skinn? Det er så mye en ikke legger merke til når en går rundt omkring og ser på det en er omgitt av til daglig. En tror en ser, men når en skal gjenskape det så holder det bare ikke 🙂

Jeg endte til slutt opp med en enkel glassplate på bordet. Det er litt farge på den. 3 bilder i denne posten er rendere i veldig lav oppløsning. Jeg burde kjøre ut en render som jeg kan bruke på Behance. Da må de ha mye høyere oppløsning. Dessuten er disse bildene bare i 1000 pixler, enda mindre med andre ord.

Nå er det bare å få sikret at jeg har de rette modellene, lage en scene i Blender og få lastet den opp. Det skal bli spennende. Åja, så må jeg lese meg opp på betingelser, krav og hvor mye Blendermarket tar av salget. Dessuten har jeg tenkt å sjekke ut Epic Store, siden jeg har brukt Unreal som kvalitetssjekk, burde det være mulig å laste det opp der.

Jeg tror modellene mine er litt sære, så det blir kanskje ikke det største salget 🙂 Alle andre lager jo de samme tingene hele tiden, så jeg synes ikke det er noe å skamme seg over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg