Natur i Shanghai

Jeg har også lagd en annen del av det rosa rommet fra en tidligere post. Jeg har et bilde med lav eksponering og et med høyere. Hdri’n brukt i denne scenen har en side med grønt løv eller noe. Fargene er mer gulgrønne utenfor vinduet, men det rosa fra den andre delen av rommet og kanskje også kanter utenfor vinduet, flommer inn her.

Dette er et mer mystisk, mørkt og fargerikt bilde for kvelden kanskje? Jeg liker det, men jeg ser for meg Maja som har fått en interiørdesign jobb i Shanghai. Hun er ei rosa jente med mye frynser og blonder. Sannsynligvis ikke mest interessert i merkevarer. Av en eller annen grunn tror jeg hun hadde foretrukket den lyse varianten under.

Jeg foretrekker den mørke moody varianten, men vi er alle forskjellige 🙂 Jeg skal rendre et bilde med litt lavere eksponering enn den over også, jeg synes kanskje den er litt for lys.

2 kommentarer
      1. Dette er nok mer kunst for meg. Fotografi gir så mange færre muligheter 🙂 men takk for kommentaren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg