Sims 4: 3 Gårder for nedlastning

Jeg har lastet opp de tre gårdene jeg brukte til å teste den nye Hestepakka. Den ene er en vingård, mens de 2 andre er mer varierte.

Alle befinner seg på Galleriet 🙂 Jeg håper den direktelinken fungerer. Hvis ikke kan du bare søke etter EA galleriet, og min ID er Volvenom 🙂 Som du ser under.

Den lille gården med alle dyra har litt routing problemer, sikkert pga alle plantene som står i veien. Dessuten hadde jeg problemer med at dørene plutselig måtte slås ut med vegg, ikke bare reinsette ny dør lizzm. Det kan komme av Twistedmexi sin “Better Build/Buy” mod, men det kan også igjen være pga alt som skjer på et så lite område. Siden tomta ikke krever noe annet innhold skulle det ikke være noe problem for deg å teste den selv. Hvis routingen blir et problem, er det bare å rive huset. Det koster deg jo heller ikke noe 🙂

Den store gården med et lokale for underholdning har alt du kan trenge. Over ser du det lille hjørne med vindruer, grønnsaker og frukt. Under er det en vinkjeller hvor du kan lagre vin så det får modnet seg. Det er lett å bli rik på vinproduksjon i denne pakka, ikke like lett hvis du heller vil ale opp hester alene. Sånn er det kanskje i virkeligheten også … hvis du er god på vin selvfølgelig.

Som du ser over har den en liten innsjø … eller hva kalles det på norsk? En liten … liten … uansett, det lille huset er for kyllinger og de kan trave litt rundt innsjøen, men jeg har gjerdet dem inn. Jeg har innsett at å finne disse dyra innimellom all slags utvekster … innvekster … oppvekster lol. Hestene kan jo tom forlate tomta og være et annet sted, så det er bra at de er en del av husholdningen. Jeg kan bare klikke på dem og simmene kan rope på dem.

Til venstre er det en lekeplass for barna med klatrestativer, det er også et barnebasseng oppe i høyre hjørne. Inne i huset er det et lekerom med egen TV.

Over er husets store danselokale. Tomta har 2 utedoer, siden bare de som bor her har toaletter, eller det er et lite et oppe. Dette danselokale har grill nede med dansegulv og piano, inne er det en bar med dansegulv og oppe er det et spillrom med pingpong, jukebox etc.

Til høyre i dette bildet er det et privat inngjerdet område med plass for bare familien. Der kan de kose med hestene eller ta en dukkert i bassenget.

Simmen min hadde mer enn nok å gjøre. Litt av fordelen med denne grillen er jo at det går an å prate med hestene og spise samtidig, for de går gjerne inn her.

Familiens lille hjørne med badebasseng.

Så la oss gå videre til vingården. Stilen er litt mer moderne, men fremdeles med en fot i tradisjonene 🙂 Det lille huset til venstre har kjøkkenøyer, nektarmaskin og lagring. Der kan du smake vin med venner eller gjester 🙂 Huset har også en bar i kjelleren og skikkelig vinkjeller. Når jeg spilltestet tomta ville jeg ikke ha for mange hyller til vinen. Jeg er så rotete at jeg ender opp med å gå gjennom alle hyllene på leit etter vin. Det er jo gjerne sånn det blir. Jeg vil jo lagre vinen lengst mulig, for da er den mest verdt. Da er mange hyller bare mer jobb, med mindre du er skikkelig organisert selvfølgelig.

Den lille gården med solcellepanel på taket. Jeg hadde litt problemer med å få det til å gå rundt, men spillere som er mer inne i det å faktisk spille dette spillet, får det kanskje bedre til. Jeg har bare ikke tålmodighet. Det kommer vel litt an på skillsa til den simmen du flytter inn også.

På den lille gården har jeg skvisa mest mulig inn på et minst mulig område, som du ser over. Det er bare lagt opp for en sim.

Mer informasjon om hva disse husa inneholder står på nedlastningen på gallerisiden. Hashtagene ramser opp alt tomta inneholder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg