Sims 4: Gård for en Sim med noen NPC’er til hjelp

Maria har testet denne gården og den ble lagd rundt henne. Hun fikk alle kunnskaper til topp med MC Command Center og plantene henne ble lastet ned fra galleriet, bare perfekte planter. Jeg spiller vanligvis bare med en sim, så det var fornuftig å gjøre det på denne måten.

Jeg har skrevet en post om denne gården før, men nå har jeg ommøblert litt og fått inn et svømmebasseng og en grill i hagen.

Jeg har satt opp en låve med nektar maskin, vinkjeller, 2 staller og 1 kyllinghus til høyre for inngangen, og en garasje og utsalg til venstre. utsalget droppet jeg fort, det tok for lang tid. Les gjerne mer om det i posten jeg skrev tidligere. Ved inngangen er også vaskerommet og gjestebad.

Dette er på innsiden hvor Maria hadde en kue og en llama. I begynnelsen var det også en geit og et lam, men det ble for mye jobb. Hun hadde også en hest som hun trente opp fra føll, men inntjeningen var for liten for den jobben hun gjorde synes jeg.

Hun har 2 drivhus og et lite rom med litt stæsj som det kanskje er funksjon i … jeg vet ikke 🙂 Maria tjente 177k den 5 uka av dette testprosjektet mitt og regningen på mandagen etter var på 8k. Dette er før jeg la til et svømmebasseng og grill i hagen. Det har jo ingen betydning, hun blir jo styrtrik uansett. Nå er ikke denne gården billig i innkjøp akkurat. Jeg vet det finnes en mod som lar simmene ta opp lån, den har jeg prøvd og anbefaler gjerne 🙂 Jeg husker ikke hva den het dessverre.

Maria hadde akkurat passe arbeid med denne gården, med fulle skills og bare perfekte planter blir det ikke så mye arbeid. Det viste seg at NPC gårdsgutten høstet plantene og la dem i husholdningens inventarsekk, eller hva det heter. Det passet dårlig inn i min plan, så jeg sørget for at Maria alltid begynte med det. Jeg håper noen kommer opp med en måte å selge ingredienser og pizza rett fra sekken til simmen for de går fort ut på dato, og salgsboden er bare noe herk.

Uansett, denne gården går i pluss hele dagen, vet du at dødsblomsten (deathflower) og spinat i en ferdig eldet vin, eller nektar hvis du insisterer, selger for 33k pr flaske? Dette solgte jeg masse av.

Legg merke til solpanelene på taket av låven.

Over ser du låven, og 2 smålåver for en ku og llama, eller hva du måtte ønske. Kyllinghuset er i låven, sammen med 2 staller … det har jeg nevnt. Til høyre er 2 drivhus og i midten er våningshuset. I bunn er grillen med sitteplasser foran peisen, mellom disse er ei lita stue hvis du skulle ha behov for å ansette en gårdgutt som bor på gården.

Gården har præriegrass spredt rundt omkring. Det kan du også lage vin av, men ikke så lukrativt som dødsblomst og spinat. Hestene har også tønner og hopp, og en stor ball.

Sammen med nektar maskina står det en foodprosessor og en pizzaovn, og inne i huset står det et vaffeljern.

Hovedhuset har stue og kjøkken, og et lite hjørne på trammen med en kaffemaskin og radio. I midten er det et bad, og oppe er det en køyeseng med pult under … og 2 balkonger faktisk.

Nede til venstre på bildet ser du den lille stua til gårdsgutten.

Over er den store grillen fra hestepakka, og bak kamera er en stor peis fra samme pakke. Dette burde være et fabelaktig sted på kalde vinterkvelder. Litt usikker på lærstoler, men det var den fargen som passet best, dessuten er de mer komfortable å sitte i enn mange andre i spillet.

Bassenget har et lite barnebasseng lagd med terrengverktøyet. Grillen og peisen er til venstre. Det er masse plass til dine hobbier eller flere planter, eller eller? Maria jobbet og jobbet, og elsket å prate med dyr, hun fikk etterhvert “awquard” klistret på seg, fordi hun nesten aldri pratet med folk, uansett det skulle være bra plass her for det meste du måtte ønske.

Her ser du hovedhuset og den lille stua til gårdgutten. Maria gikk gjerne ut på terrassen for å spise tom på vinterstid, og neste frøs ihjel som resultat. Det gjør ikke så mye for meg for nå må jeg komme meg videre til neste prosjekt.

Grunnopplysninger

Pris: 165k

Størrelse: 64×64 i Brindleton Bay, men plasser det hvor du vil.

Pakker: se på bildet under.

Galleri ID: Volvenom #091023

Nedlastninger:

Curseforge: må godkjennes

Simfileshare

 

Vennligst ikke last opp på nytt eller påstå at det er ditt eget arbeid … takk 🙂

Please do not reupload or claim as your own.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg