Sims4: Hus for Nye Single Simmer

Dette er bare et lite hus, noe jeg ikke lager vanligvis, men denne er en typisk norsk design. Det er plass ute for å vokse.

Spillet har en funksjon for knøttsmå hus hvor planter vokser fortere etc. Jeg har fått denne inn på en medium liten tomt. Hvis du fjerner trappene og senker huset, og fjerner taket over dørene, så kommer dette huset inn under knøttliten, eller hva nå det heter. Jeg ville bare ha noe som gav huset litt karakter.

Den har en liten dam bak huset som Simmene kan svømme i.

Huset har en enkeltseng og en god størrelse bad. Siden jeg har brukt Tiny Living kunne jeg hatt et firkanta 4 tile baderom, men senga er 3 tile bred, så da ble badet også det.

Huset har en pris på 16k i Galleriet. Tomta er 30×20, men du kan jo putte den på en større tomt hvis du vil. Huset ble bygd i Brindleton Bay, men du kan putte det hvor du vil. Fronten er på smalsida av tomta.

Jeg har plassert Tiny Living veggTv’n, ellers er det bare det aller mest nødvendige.

Jeg fant ut at en benk med høy stol passer bra inn her. Huset har vært testet med en Sim.

Dekorasjonen er veldig enkel, men jeg har ikke gått inn for å bare bruke det billigste.

Som du ser over har huset et soverom og bad, og begge deler har bra størrelse. Dessuten fikk jeg inn en 2 seter sofa. Huset har bare en vask, ikke vaskemaskin.

Pris: 16k

Størrelse: 30×20

Pakker: Se bildet under. Cottage Living, Seasons, Cats and Dogs, Get Together, Jungle Adventure, Tiny Living.

 

Galleri ID: Volvenom, # 201023

Nedlastninger:

Curseforge må godkjennes.

Simfileshare

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg