Sims4: Middelalder og Goth, Nye Sett

Akkurat som en regntung dag i Newcrest, eller eventuelt en soldag. Jeg lagde en helt ny save for denne testingen. Simmen heter Elise og er veldig glad for sine svarte goth klær.

Jeg gravde fram noen morsomheter fra hestepakka og lagde en inngang til vindebroa, og en vollgrav. Akkurat som lilsimsie sier, friezene eller de dekorlistene opp på veggen, lever sitt eget liv. Selvfølgelig hun sier det på en helt annen måte. Jeg måtte tilpasse bygget litt til listene, egentlig burde det jo være omvendt, men men “du kan ikke få alt du peker på” som moren min sa når jeg var liten.

Som du kan se her fungerer disse delene veldig bra. De har denne litt foggy stilistiske looken some Sims4 har, men det passer jo inn med sine omgivelser på den måten. Flere klager over mangelen på møbler som ikke passer i stilen, men ærlig talt slott som er gamle som dette har ikke møbler som passer. Møbler er flyttbare, de byttes ut, og hvem vil sitte på en hard trestol fra middelalderen?

Jeg synes disse delene er suverene. Sammenlignet med delene til FelixAndre … det er vanskelig å si faktisk. Disse delene mangler litt swatches som det heter. Farge og materialvalgene er litt få. Et av fargevalgene, eller to har flotte farga glass i vinduene, men de kommer bare med et malingsvalg eller steinvalg alt ettersom.

Lampettene kommer fra hestepakka og de er suverene. Veldig gule i lyset.

Måten disse delene tar lys på virker alltid litt rart på meg. Bassenget bak var flott for Elise. Til tross for fontener og damp fant hun veien ned i vannet. Vollgrava kan også bades i, Elise klarte akkurat å vasse litt før leksene for universitetet kalte på henne.

Jeg rotet fram en, hva kalles det? Rustning 🙂 Du ser den bakerst i den lille dekorhylla jeg har lagd. Fiskene spyler ut vann, som sagt inneholder spillet mitt så mange rariteter. Vi kan prate om interiøret seinere.

Over ser du kjøkkenet på toppen og stua rett fram der gjestene kommer inn inngangen. Begge deler lange rom. Nederst er det 2 rom åpne til hva enn måtte ønske. Huset er satt opp for Elise som studerer litteratur på universitetet. Mot inngangen har tårnet ved trappa et rom med soverom og pult. Kanskje en vakt eller butler eller noe.

Andre etasje har soverom i alle tårna, og et soverom på midten nederst, det er her babyen kan holde til. Hovedsoverommet er til venstre. På toppen er det 2 barnerom. Det er også 2 stuer for forskjellige hobbyer på langsidene.

Tredje etasje har plass for tjenere kanskje? Det går sikkert an å gjøre det litt penere. Hvert av tårna har en stige opp på toppen av tårnet. Alle soveromma i tårna deler 3 bad. Det er en stue for tjenerne og et fotballspill. I testing er stigen opp til fotballspillet veldig populær, men det er jo en vanlig trapp på andre sida.

Hvert av disse hjørnesoveromma i fjerde har sitt eget bad og jeg tror nok disse små leilighetene er mye mer populære enn de under, for jeg har jobbet mer med å gjøre dem koselige. De har relativt store vinduer oppe på taket og fine bad.

Dette huset er for en familie. Det har en leilighet for en baby med barnepike og mange soverom i tårna, og bad overalt. Dette huset er ferdig så jeg håper jeg får lastet det opp veldig snart 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg