Sims4: Moderne Betong Minimalist

Jeg har lagd en firkanta boks egentlig i Sims 4. Den er veldig mørk og beige betong med noe tre. Jeg er ikke ferdig med hagen enda. Det blir nok en steinrøys med grønne busker og blomster. Litt vill tenker jeg.

Dette huset er i byggenabolaget NewCrest på engelsk. Huset kan egentlig plasseres hvor som helst når det er ferdig.

Dette er baksida og her skal jeg ha en slags platting. Et basseng kanskje? Vi får se.

Huset har 2 stuer. Dette er et slags allrom med kjøkken og spisekrok mot balkongen, hvor grillen står ute.

Det er sparsommelig dekorert, og jeg har ikke tenkt å jobbe mer med det.

Dette er den andre stua med lydanlegg 🙂

Samme rom med stor TV og en pult.

Huset har 2 doble soverom og 2 enkle med køyeseng som har en pult under. Disse er også sparsommelig dekorert. De er i denne stilen lite dekor. Huset har også 2 lekerom hvor det ene er mer fokusert på bokhyller og læring, mens det andre har TV, tegning og dukkehus.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg