Sims4 WIP: Venter på Leie

Det er en ny utvidelsespakke på trappene. Jeg teller på knappene om jeg bør kjøpe den eller ikke. Den ser ikke ut til å ha så mange bugs. EA Creator testere på Youtube har prøvd det meste. James prøvde å spille med 100 enheter med 1 eller flere simmer i hver. Det gikk greit’ish. Det var litt trøblete å finne den rette enheten noen ganger, men han regnet med at det kunne fikses seinere. Det var tom mulig å kutte ut å se enheter i listen over enheter, James sa at det ville gjøre tomta lettere å kjøre. Den ville bli mindre laggy.

Jeg begynte med å bygge en blokk med leiligheter, men syntes ikke den var noe særlig, så jeg gikk over til å bygge en landsby i England. Jeg lot meg inspirere av Agatha Christie’s “Mordet i Prestegården”. I en av innspilningene er det en gangvei som går gjennom landsbyen og huset ligger på sidene litt opp fra gangveien. Jeg vet ikke hvor bilveien er hen, men den ser ikke ut til å være der.

Landsbyen må jo ha noen felles arenaer, her er det en grill med litt lekeapparater og en varm kilde. I bakgrunnen er det store huset “Old Hall” fra filmen. Jeg tror det har en 4 eller 5 soverom. Hele landsbyen er jo typisk Norsk egentlig, selv om inspirasjonen er britisk.

Til høyre er det to staller, så mange muligheter for krasj her når pakka endelig kommer ut 🙂

Dette er “Old Hall” 🙂 Det lille gule huset skulle være kunstnerens uthus på prestegården, en liten tabbe av meg der 🙂 Nå er uthuset plutselig på “Old Hall”, det går sikkert greit det også.

Dette er baren deres. Her er det litt moro med bar, livemusikk, et lite kjøkken, dart og 2 bad. Det er også en seng for en eller annen. Kanskje eieren?

Denne lille landsbyen har 4 hus, og her er et av dem med et lite basseng i hagen.

Jeg pleier vanligvis ikke lage gangveier med planter langs kanten, vi gjør vel ikke sånt her i landet. Denne gangen hadde jeg en utfordring med at midten er ned i en dump og veien går gradvis oppover. Jeg kunne bruke noen gjerder, men ikke overalt.

Bildet over viser andre etasje, nede til høyre på bildet er andre etasje på “Old Hall”. Tomta er ikke helt ferdig enda. Bildet over dette igjen viser første etasje og inngangen til tomta med et vaskerom, søppelrom, post og sykkelparkering. Dessuten litt kos mens du venter på vaskemaskina. Det er også plass for planter, men å dele dem med andre beboere kan bli et problem.

Jeg håper denne tomta snart blir ferdig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg